Sunday 3 November 2013

Berkongsi resipi



Berkongsi resipi..



Suatu masa dahulu saya sangat suka memasak. Tapi kini, saya semakin kurang berkesempatan untuk menikmati peluang beraksi di dapur.

Koleksi resipi ini merangkumi masakan yang telah saya cuba sendiri, yang dipelajari dari ahli keluarga atau kawan, atau dari buku resipi atau video masakan oleh pakar-pakar masakan.

Terima kasih pada ahli keluarga dan kawan-kawan yang menambah erat hubungan silaturrahim dan persahabatan dengan berkongsi resipi-resipi yang hebat.

Walaupun koleksi ini tidak sehebat koleksi chef-chef terkemuka, saya tetap berhasrat ia dapat memberi munafaat pada semua dan dapat menggembirakan orang-orang yang tersayang...


Berminat pelajari buat pizza yang mudah dan sedap?
Lihat posting di bawah untuk dapatkan resipi pizza yang istimewa.

Dikongsikan di sini, minat baru saya www.maznahpaintings.blogspot.my




No comments:

Post a Comment